Zasady i warunki

Zasady i warunki

1. Sposób zamawiania towaru

  • Towar można zamówić w formie zamówienia internetowego bezpośrednio z koszyka.
  • Towar można również zamówić telefonicznie pod numerem tel.: 420 601 262 600.
  • Towar można zamówić mailowo: prodejna@agama-diving.cz
  • Jeśli Klient chce zastosować rabat (kod rabatowy), należy go wpisać podczas składania zamówienia lub wpisać w uwagach. Kody rabatowe są ważne wyłącznie dla konsumentów (handlu detalicznego), chyba że zaznaczono inaczej.
  • Aby anulować zamówienie, prosimy skorzystać z powyższych kontaktów.

2. Potwierdzenie zamówienia

  • Twoje zamówienie zostanie potwierdzone w ciągu 24 godzin. Zostaniesz również poinformowany, kiedy wyślemy towar.

3. Dostawa i wysyłka

  • Opłata pocztowa nie jest wliczona w cenę produktu.
  • Poczta dla Republiki Czeskiej: transport zapewniają firmy Zásilkovna lub GLS, które zazwyczaj są w stanie dostarczyć towar w ciągu następnego dnia (w przypadku zamówienia przed godziną 12:00). Jest to typowy czas dostawy, ale nie jest on gwarantowany.
  • Wysyłka na Słowację: transport zapewniają firmy Zásilkovna i GLS, które dostarczają towar w ciągu 1-2 dni.

4. Płatność

  • Możliwość płatności gotówką przy odbiorze, kartą online lub przelewem z góry na konto bankowe (FIO BANKA).
  • Informacje rozliczeniowe potrzebne do wprowadzenia zlecenia bankowego zostaną przesłane e-mailem.
  • Towar wysyłamy po zaksięgowaniu wpłaty na koncie.
  • Towar na Słowację wysyłamy zarówno za pobraniem jak i przelewem bankowym z góry. Klient płaci przewoźnikowi w EUR, według kursu obowiązującego na pierwszy dzień roboczy miesiąca według CNB.

5. Sprawdzenie przesyłki

  • Odbierając przesyłkę od pracownika firmy transportowej masz prawo sprawdzić przesyłkę pod kątem uszkodzeń mechanicznych. W przypadku uszkodzenia masz możliwość złożenia reklamacji u danego przewoźnika.

6. Reklamacja, gwarancja

  • Jeżeli w okresie gwarancyjnym odkryjesz w zakupionym towarze wadę, która nie jest spowodowana niewłaściwym użytkowaniem, ale wadą samego towaru, masz prawo do reklamacji w okresie gwarancyjnym.
  • Reklamowany towar wraz ze wszystkimi akcesoriami, dokumentami i listem motywacyjnym z krótkim opisem wady należy odesłać na nasz adres: AGAMA, Vršava I 1492, 760 01 Zlín.
  • Reklamacja zostanie rozpatrzona niezwłocznie; najpóźniej w ciągu 30 dni.
  • Reklamacje regulują odpowiednie przepisy prawa. Na towar zamówiony i zakupiony za pośrednictwem sklepu internetowego udzielamy 24-miesięcznej gwarancji licząc od dnia dostawy, chyba że wskazano inaczej.
  • Naszym celem jest rozpatrzenie reklamacji w sposób satysfakcjonujący.

7. Zwrot towaru w ciągu 14 dni bez podania przyczyny

Return form

Jeżeli stroną umowy jest konsument, w stosunkach nieuregulowanych warunkami handlowymi stosuje się przepisy Kodeksu Cywilnego oraz Ustawy o ochronie konsumentów.

  • Jeżeli umowa sprzedaży zostaje zawarta przy wykorzystaniu środków porozumiewania się na odległość, konsumentowi przysługuje prawo odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru. W takim wypadku Konsument kontaktuje się ze Sprzedawcą i najlepiej oświadcza pisemnie, że odstępuje od umowy, podając numer zamówienia, datę zakupu oraz numer konta do zwrotu. Odstąpienie od umowy należy wysłać najpóźniej w ostatnim dniu 14-dniowego terminu. Przepisów Ustawy o możliwości zwrotu towaru nie można rozumieć jako możliwości bezpłatnego użyczenia towaru!
  • Zgodnie z § 1837 Kodeksu Cywilnego, prawo odstąpienia od umowy w terminie 14 dni nie dotyczy umów sprzedaży, w których towar został zmodyfikowany według życzenia Klienta lub na jego osobę (np. pozwy pokojowe, modyfikacja garniturów).
  • Koszty związane ze zwrotem towaru ponosi w całości kupujący.
  • Jeżeli konsument odstąpi od umowy, przedsiębiorca zwróci mu bez zbędnej zwłoki, nie później niż czternaście dni od odstąpienia od umowy, wszystkie środki, w tym koszty dostawy, które otrzymał od niego na podstawie umowy, w w ten sam sposób. Przedsiębiorca zwróci konsumentowi otrzymane pieniądze w inny sposób tylko wtedy, gdy konsument wyraził na to zgodę i nie wiąże się to z dodatkowymi kosztami.
  • Konsument odpowiada wobec przedsiębiorcy jedynie za zmniejszenie wartości towaru, które nastąpiło na skutek obchodzenia się z towarem w sposób inny niż jest to konieczne ze względu na jego charakter i cechy.
  • Przy wymianie towaru (np. na inny rozmiar) sprzedawca pobiera obniżoną opłatę za przesyłkę w wysokości 50 CZK.

Wyślij towar do wymiany/zwrotu na nasz adres:

  • AGAMA PRO s.r.o., Vršava I 1492, 760 01 Zlín

Lub do dwóch pól poniżej:

  • ParcelBox - KM15176001, Vršava I 4975, Zlín
  • Z-BOX Zlín, Vršava 4975, Vršava 4975, 76001 Zlín

Prosimy zawsze o podanie numeru telefonu kontaktowego 420 702 169 594.

8. Dalsze ustalenia

  • Jeżeli Klient nie przyjmie przesyłki, nie jest to równoznaczne z odstąpieniem od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni, lecz rażąco naruszył obowiązek wynikający z zawartej umowy kupna. W takim przypadku sprzedającemu przysługuje zwrot kosztów związanych z przesyłką (art. 2118 i nast. Kodeksu Cywilnego).
  • Informacje o klientach są przechowywane zgodnie z obowiązującym prawem Republiki Czeskiej, w szczególności z ustawą o ochronie danych osobowych nr 101/2000 Dz. ze zmianami wprowadzonymi późniejszymi zmianami i rozporządzeniami. Zawierając umowę, kupujący wyraża zgodę na przetwarzanie i gromadzenie swoich danych osobowych w bazie sprzedawcy po pomyślnym zakończeniu umowy, do czasu złożenia przez niego pisemnego oświadczenia o braku zgody na takie przetwarzanie.
  • Każdy wydany bon upominkowy ma określoną datę ważności (data ważności), która jest zaznaczona na bonie. Po upływie tego terminu prawo Konsumenta do realizacji bonu wygasa.
  • W przypadku powstania między nami a konsumentem sporu konsumenckiego na tle umowy kupna lub umowy o świadczenie usług, którego nie da się rozwiązać w drodze wzajemnego porozumienia, konsument może złożyć propozycję pozasądowego rozstrzygnięcia sporu taki spór do wyznaczonego podmiotu w celu pozasądowego rozstrzygania sporów konsumenckich, którym jest: Czeska Inspekcja Handlowa, Centralny Inspektorat – Wydział ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praga 2, E-mail: adr@coi.cz , Web: adr.coi.cz.
  • Niniejszy regulamin dotyczy zakupów w sklepie internetowym prowadzonym przez firmę:
    • Nazwa podmiotu: Agama PRO s.r.o
    • Siedziba: Vršava I 1492 Zlín 760 01
    • Numer identyfikacyjny: 07039034
    • Sygnatura akt: C 105797 przechowywana w Sądzie Okręgowym w Brnie
    • Data zapisów: 16 kwietnia 2018 r
    • Telefon: 702 169 594
    • E-mail: info@agama-diving.cz

Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem 1 stycznia 2023 roku.